Saturday, December 31, 2011

TAHUN BARU

hye,

HAPPY NEW YEAR !!..hehhe ,azam tahun baru nie wanie nak ubh perngi .macam jahat jew wanie sampi nak ubh perangai.hehe,tak de lah wanie tak lah jahat.cuma degil ngn pakwe jew,hahaha.:10:.sempena tahun 2012 wanie nak mintak maaf kalau wanie ade terkasar bahase kew ape kew,wanie mintak maaf.Terutama kashah yang terpakse layan perangai wanie yng garang dan pemarah.wanie mintak maaf,kadang2 wanie tak jujur sbb wanie tak nak wat kashah sedih :6: wanie mintak maaf sangt2 kat kashah,:r:

see again,,bye:face42:

azam korang tahun nie ape aek?

P/s: sebenrye bnyk lagy azam wanie,tapi yng penting nak ubh perangai!! chaiyok chaiyok!!!hahaha
:face42:


:face42::face42::face42:

Thursday, December 08, 2011

TIADA MAKLUMAT!!!!!!

hye

ermm2 dah lame wanie tak uptade:u: blog,,,ermm,,lgpon wanie jrng sngd bukak blog,,disebabkn
line lembap macam siput,,ergh!!:134:,,geramm,,,lembap line mcm ,,ishh:p:..ermm wanie tak thu nk post ape lagy,,klu wanie ade mase wanie uptade ok!!!:a1: bubye ,,,