Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 06, 2011

koo lagiii!!! part 2


hey!!

kite smbung cerita aryyy tuu...lps kiteowng call die terus anta mess kat aku

die<---salam

aku<----w'salam

die<----npe xtdoe ag ne syng....

aq<-----ko nie knpp....ko leh serius takk

die<---k...lah aq serius ..aq sygkan ko...tp ko wat cm ne..campai aty ko

aku<-----abezz yng ko cople ngn zarina ...tuu..smpi aty ko wat aku mcm tu

die<----bkn niat aq nk sakit kan aty ko ...tpi tak sngaja aq wat semua uw..

aku<----ye larhh tuu...

die<----tpi knp ko xtnggu aq ...lps aq ptoz ngn dye

aku<-----ko nk nk aku tnggu mcm owng bodohh

die<----aq xsuh pn ko wat cm owng bodoh..bape kali aku nk ckp ngn ko aku syg ko..tpi ko
xpenah nk percaye arn aq...i love you so muchh

aku<-----ko nie kan....setiap seseowng prsaan tuu bleh berubh

die<----tpi prasaan aq at ko xpnh berubh

aku<----aqu tak thu lah knp aku tak leh caye kan ko

die<----maybe...ko dah xsyg aq mcm dlu lagi

aku<---enth lahh

die<---mngkn mngmbil mase yng lme tok ko dtng semula at aku

aku<-----hahhaha...mrpk aee ko nie

die<---mmag aku mrpk..tpi aku syg kn ko aq xnk khlngn ko..tp apkn daya aq..ko sdh mnjadi milik owng

aku<-----urmmm

die<----trpksa larhh aq brsndrdirian...hnya bertmnkn sepi....


mat knp knp ko dtng hidop aku ...kite kan dhh clashh...aku skit aty giler kt ko...
prlu ke ko syg aku ko pegi lah kat zarina balik.....


No comments :

Post a Comment